Svårt

Åh, jag kommer inte längr idag! Försöker och försöker läsa men 100 sidor verkar vara max idag. Det är heller inte så lätt när Andreas är hemma. Då vill jag ju mycket hellre spendera min tid med honom med tanke på att vi jobbat om varann hela veckan nästa. Och den dag vi satt som vår mysdag blev ju inte riktigt som vi tänkt oss. Och nu är han sjuk men jag är ialla fall glad att han är hemma. Det är mycket roligare att plugga när han är här och pratar lite med mig då och då.

Ja ha, 100 sidor är ialla fall avklarade och jag borde se det som ett framsteg istället för det faktum att jag typ har 500 sidpr till kvar att läsa innan den här veckan är klar + en massa annat som måste göras! Men missförstå mig inte, det ÄR roligt. Det är bara så mycket att hålla reda på.... Och ta och och lära sig. Men som sagt det är ju som att jobba heltid och det ÄR det VERKLIGEN. Det tar tid att sortera bland allt... Men just precis nu går det inte in mer folkhälsoarbete och alla dess termer. Min hjärna tänker bara på middagen och en stor godispåse... Suck, det är ju måndag, varför kan den inte fatta att det inte är lördag alla veckans dagar..... Hm, kanske ska ta och lyxa till måndagen lite alltså. Japp så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0