tomt

Det är verkligen tomt i mitt huvud när det kommer tilöl bloggen. Tiden räcker inte till och den tid som är över orkar inte spenderas vid datan då jag sitter här hela dagarna eller framför en bok....

Men skolan rullar på ialla fall och det känns inte lika kaosartat som det gjorde de första veckorna. Det är roligt och jag tror att det här kommer bli bra. UI söndags kändes det dock helt tvärtom och jag undrade vad det var jag höll på med egentligen men lyckades ju ta mig ur den tanken och nu är jag på banan igen! Och idag ska jag hålla ett tal... Det är kanske inte riktigt lika roligt men så skönt när det är gjort.

På grund av talet måste jag åka till skolan idag och blir borta i Örebro ända till fredag. Det är ett himla farande hela tiden och packande men det är så mycket billigare att bo kvar hos farmor att jag hellre gör det och sparar mina pengar till annat.

Innan jag hoppar på tåger ska jag ialla fall ta mig ner till gymmet, har blivit lite lite av den vara nu och jag känner att min kropp behöver träna då kvällarna blir allt kortare och man behöver den energi man kan få..

Ne he nu blir det strax frukost och sen kör jag igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0