torsdag

Sitter i skolan och ska precis börja läsalite ur boken. Har håltimme till 13:15 så ska pass att på läsa så jag slipper ikväll.

Hade en så bra dag igår. Eller ja hela dagen ägnades åt att läsa men framåt kvällen åkte Andreas och jag och kokade våra egna kräfton hemma hos hans far. Roligt! Så på lördag efter jobbet blir det räkfrossa. Lovely. Det är mitt sätt att spendera en perfekt lördagskväll. Men idag är det torsdag och idag blir det pizzabak med Andreas innan Hanna kommer hem till oss och kollar på Greys med mig! Det är ocks¨en favvo jag har. En perfekt lugn vardagskväll då man glömmer dagens stress och bara njuter av nuet. Det nu som vi så lätt stressar oss igenom och drömmer om morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0