Fegis

Yes, just idag är jag en riktig fegis! Jag vågar faktiskt inte köra till Örebro. Var så läskigt sist jag åkte och då hade jag ändå vinterdäck. Nu sitter sommardäcken på och det kommer snö konstant, kallt är det också och jag tänker mig det värsta senariot med underkyllt, blixthalka och bara massa bilförare som inte har koll. Kan det vara så att mina mammakänlor gör mig lite extra försiktig? Ja ja, det är ingen katastrof. Men ändå, eftermiddagen är obligatorisk och eventuellt får jag ta igen det på något sätt. Men det löser sig nog.

Nu får jag se det som om jag fick en extra dag till min projektrapport eftersom jag inte hann så mycket igår på grund av personal möte och kalas.


Japp japp nu kör vi några timmar så jag känner att jag varit lite produktiv idag ialla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0