Längtar!

Tänk att tiden går så mycket saktare när man längtar efter något. Har jag längtat så länge efter vå bebis och nu måste jag längta ännu med tills vi får flytta in i huset. Något som är i samma veva som bebis anländer så det blir ne extra lååång väntan nu. Men jag roar mig med att inreda lite i huvudet och planera hur det ska bli. allt kommer ju inte bli klart på en gång men med tiden kommer det bli helt underbart fint! Vi har så många planer men allt får ta sin tid och i början är det bebisen som blir vår priotitet. Det enda som ska göras i början är att tapetsera barntummet och med tiden kommer mycket att bytas ut och bli som vi vill även om vi är mycket nöjda med hur det ser ut nu!

Jag tror verkligen att det kommer bli bra! Jag ser verkligen fram emot framtiden och alla lyckliga stunder den har i beredskap åt oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0