Lyckorus

Det går ett lyckorrus genom min kropp idag! Allt börjar verkligen ordna till sig. Det som först kändes som en katastrof är inte lika farligt längre. Jag har vant mig att bo i någon annans hus och ärla är inte världens ende. Jag trivs här väldigt bra och det är också här vi kommer få se våra barn växa upp. Dagis och skola finns inom 5 minuter och det är tryggt att cykla, leka, bygga kojor och att bara vara barn! Tänk om någon sagt till mig för en månad sen att vi skulle bo ute i Ärla. Då hade jag skrattar och ruskat på huvudet. Idag går min puls lite fortare med tanken och jag blir varm inombords när jag tänker på hur bra det kommer bli. Huset som till alldeles nyss bara var en dröm är nu verklighet! Det är fantastiskt fint och ligger super bra! Det är vårt och där kommr vår lilla familj växa och bli större och vi kommer ändå ha plats för fler!

Äntligen kan människor komma till oss! Det är inte trångt längre. Grillkvällar, jular, påsk, födelsedagar! Allt känns så bra och jag är verkligen verkligen glad!

Tack!

Kommentarer
Postat av: sara

är det redan klart???? va kul i så fall. blir det inflytt till sommaren? jag fick reda på igår att våran granne ska sälja, så vi ska oxå få nya grannar =) bra eller dåligt det vet man ju inte än =) vi ses i helgen! kram sara

2010-04-08 @ 19:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0