sömngångare

Är precis vad detta väder gör av mig! Känner mig seg och trött trots en natts god sömn! Visserligen kom vi hem sent igår efter en mysig kväll hos Hanna och Rikard men jag fick ialla fall 8 timmars sömn.. Men idag ska jag strunta i tröttheten och bara vara glad. Det är ju påsk! Vilket innebär en massa skoj! Det ska ätas en massa godis först och främst och sen kommer en rad andra roliga saker. Andreas och jag är lediga imorn tillsammans och vi ska nog smaka årets första slagstaglass, gå på marknad och mysa. Lördag sen och vi smiter iväg till Loka Brunn och där ska vi bara ta det lugnt umgås och ha det bra! en verkligt efterlängtad födelsedagspresent! Tack älskade älskling!


Men idag är det skärtorsdag och idag har jag redan hunnit med en massa bestyr. Tvättat, pluggat och nu ska jag bädda om, städa och duscha innan jag beger mig till mamma och sedan blir det en snabbdejt med Lina och efter det påskmiddag hos svärmor! Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0