tröttis

Jag är så jäklans trött! Har varit det hela veckan och ingenting har riktigt blivit som jag velat! Ibland blir jag också så jävla arg rent ut sagt och då kommer tårarna. Jag blir så trött på mig själv. Och så klart är jag extra känslig och har lättare till tårarna men samtidigt är det inte bara på hormonerna jag gråter utan lite belägg har jag allt. Det är bara så svårt att visa dessa tårar för andra och jag drar mig gärna undan. Idag är det ialla fall Valborg och det luktar grillat! Mmm, det ska bli gott! Magen kurrar och jag är verkligen sugen på den mat som serveras idag och påminner mig om sommar!

Ska försöka pigga på mig lite och dra på smilbanden! Det är så mycket lättare om man ler. Och det är kalrt att det finns mycket att le åt även om det ibland känns tungt och motigt.

Har träffat söta Madde och Anton idag och det gjorde mig riktigt glad! Har också tagit mig en promenad och hann precis undan regnet och det är ju lite lycka på vägen ialla fall!

Trevlig valborg!
Det blir kanske traditionellt med eld här också, om det inte börjar regna. Måste ju spana in var det är firandet sker här i Ärla så jag vet för kommande år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0