tryggt förvar

Igår hade jag en mysig dag men Andreas. L'nge sen vi kunde vara tillsammans ensamma och bara göra det som vi ville. Jag hann med att njuta av solen många stunder och jöt av god mat både bra och "dålig". Den dåliga bestod av en STOR korv från den europeiska marknaden men gash vilken korv! Super god.

Gårdagen var också den dag då vi bestämde äntligen vilken färg det skulle bli på vagnen och samtidigt passade vi på att beställa den. Vi handlade även en massa annat till vår bebis så att den efterlängtade lilla människan kan ligga i tryggt förvar. Så nu finns det snart en fiiin sköntväska och en varm åkpåse väntandes på dig och mig  och jag lite din pappa kanske också :). Jag hann ocksån shoppa en mysig lite varmare filt. Hittade även massa fint som jag dock kunde hålla mig från att köpa just igår.

Nu är det påsk afton, solen lyser och vi ska snart ge oss av till LOKA brunn! Så jag säger GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0