Väldigt ont

Vet ni hur ont det gör att ramla ner på en källartrapp klockan 1 en lördagsnatt? Jävligt ont! Vet ni hur rädd man bli att det lilla barnet i magen tog skada? Livrädd! Kan ni tänka er hur väldans ont jag hade på söndagen? Jävulskt ont! Så hemskt är det alltså! Idag känns det ialla fall mykcet bättre trots att hela högra sida är blå och det gör ont i axeln och vänstra tå. Men jag är glad att det inte blev värre. Det kunde ju ha gått riktigt illa! Det jag har lärt mig är att man går s-a-k-t-a nerför trappen när man kommer in från spapoolen. För trappan bli otroligt hal och det gör väääldigt ont att ramla.

Har nyss kommit in från en promenad som jag haltade fram. Fy så jobbigt det är att röra på sig desto tyngre jag blir. Har även fått en del plugg gjort och tog en välbehövlig sovmorgon!

Skulle ha träffat Sara också men tror nog att hon sover gott. Men snart ska jag ialla fall hämta upp Andreas och vi ska visa lägenheten för några som eventuellt kan tänka sig att flytta in.

Så snälla gode Gud, låt någon ta lägenheten så vi blir av med den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0