Vilken vecka!

Att gå i skolan kära vänner är bland det jobbigaste jag har gjort!! 8 timmars aarbetsdag är ingenting mot att gå i skolan från 8-17. Åker strax innan 7 och hemma efter 18 någon gång. Låånga dagar alltså. OCh det är så hela denna vecka sett ut. Lägg då till att sitta blixt still i ungefär 6,5 av de där timmarna i skolan + tiden i bilen. Under dessa timmar råder sånär som tystnad och en föreläsare som inte bara är värdelös utan helt inkompetent också! Där börjar ni ana verkligheten. Jag kan inte förstå hur det kan vara så kass kvalité på utbildningens föreläsare vissa gånger! Jag vill ju lära mig något! Inte bara känna myrorna i benen och rastlösheten. Den här veckan har verkligen varit riktigt extra jobbig också eftersom jag dragits med halsont och lite feber. Men trots detta har jag inte kunna vara hemma... då kommer extrauppgifter och kanske eventuellt inte godkänt i kursen och vem fan vill gå om en så här kass kurs????

Ja ja veckan har ju gått och jag har tagit mig igenom den. Det är helg idag och vi ska börja rensa förrådet, packa lite i lägenheten, åka till tippen och äta lunch med pappa. Ikväll väntar sedan en gåd middag och trevligt sällskap.

Det är helg och jag ska njuta för rätt som det är knackar måndagen på dörren och det är åter till böckerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0