Baka baka liten kaka

Idag har vi bara varit hemma! Skönt men Andreas åkte iväg med vagnen imorse så vi har varit låsta här inne känns det som. Men tiden har gått fort. Det gör tydligen det med småbarn.. Även om jag faktiskt hunnit en hel massa när Maximilian har sovit i bärslen och nu sover han faktiskt i vår säng. Jag har förberett såserna till kvällen då Hanna, Rickard och Gabriel kommer hit. Vi ska bjuda på hemmagjort kebab. Lite lyxigare snabbmat som passar perfekt en fredag! Jag har också hunnit baka kakan tills imorn då Madde coh Sarah kommer hit med sina familjer för att äta och umgås! Vilken kaka säger jag inte då det kan hända att de läser detta. Det jag kan säga är att det är första gången jag bakar denna och det är en liten modifiering av en annars så populär kaka. Recept kommer om det är god. Annars nämns den icke mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0