Det är sant som det är sagt

Det är så som många sagt till mig, njut för tiden går så fort. Du behöver inte vara duktig nu, utan bara var och njut. Det verkar vara det vanligaste rådet av de som vet. De som själva haf barn och vet vad de talar om. Och ja det är så sant som det är sagt, tiden går fort. Men det är Så svårt att njuta att verkligen ta in allt. Det finns ju så mycket annat som måste göras och som man faktiskt vill göra. Men paniken smyger sig på när tankarna kommer ifatt och jag inser att min bebis idag är 3 veckor. Var tog det 21 dagarna vägen? Det går inte att skjuta på ögonblicken för de kommer aldrig igen. Det gör däremot fika med vänner och bekanta, städning, shopping, soliga dagar och allt annat Som lockar. Jag försöker att lägga alla måsten och prioritera. Först kommer min fina lilla pojke och sen det som jag vill göra och sist alla måsten. För det är som ni snälla kloka människor säger, tiden går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0