ensamma hemma

idag började Andreas jobba igen efter 4 veckor tillsammans. Vi är alltså hemma ensamma. Hittills har det gått bra men jag har lite ångest nu när jag vant mig vid att ha Andreas hemma. Jag har dammsugit här på morgonen och det är inte det lättaste med en liten bebis. Speciellt inte om han vill vara i knät hela tiden så vi har som tur är skaffat ett bärsele. Oumbärligt när två händer behövs. Just nu ligger han och sover på mig i bärselen. Så underbart fantastiskt söt.Det vi ska göra när herrn vaknat är att måla av hans händer med vattenfärg och trycka i hans bok :) Undrar hur det kommer uppskattas.... Så här älskar mitt lilla hjärta annars att sova

Kommentarer
Postat av: Fia

Gud, så söt han är =)) Hoppas ni mår bra =) Hur går det med huset? Skönt att ha kommit på plats?? Vi flyttar om två veckor, ska bli så otroligt skönt!! Just nu lever vi i ett flyttkaos och det är inte roligt... Kram

2010-08-16 @ 22:01:20
URL: http://lillfia.blogspot.com
Postat av: Ida

Aaw, lilleplutten :)

2010-08-16 @ 22:04:17
URL: http://idaham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0