Sista dagarna

Torsdaf idag, sista dagarna nu tilösammans innan andreas börjar jobba efter pappLedighet och semester. På måndag börjae allvaret och jag och maximilian ska vara ensamma hemma. Det ska bli spännande. Vilka härliga veckor vi haft. Fått barn, flyttat till hus och köpt ny bil, volvo. En riktig svensson familj, lovely. Nu ligger mitt lilla hjärta nakenfis på Golvet och jag ligger i soffan och tar igen mig lite. Äter chockladkaka som jag bakat och njuter. Sockersuget är enormt och jag fattar inte riktigt vart det kommer Ifrån. Mmm godis. Men det går väl över det också. Idag åkte vi, min fina familj, till Marys. Väldigt mysigt ställe och maten fick Väl godkänt! Hoppas ni alla åker dit så att det kan överleva. Jag bara älskar ställen av detta slag. Något jag verkligen längtar efter är att träna. Det kryper ikroppen och jag vill så gärna tränA hårt. Jag får snällt vänta. Tills jag är återställd, även om jag känner mig fit for fight har jag förstått att det inte alltit behöver kännas. Ne he nu ska vi fortsätta kolla Twin Peaks ocj äta godis. Andreas har ju semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0