Stora känslor

Vaknade idag utvilad. Två korta amningar bjöd natten på. Kl 1 och 5. Och strax efter 7 var det morgon för Maximilian. Helt okej tycker hans mamma.
Vilka stor känslor denna lilla människa frambringar och just idag är det lite större. Känner mig gråtfärdig över den tacksamhet för att denna friska pojke kommit till oss. Nu ler han för jämnan och igår började han jollra på allvar. 6 veckor idag. SÅ efterlängtad och aldrig har tiden gått så sakta som då innan han var här! Det som jag då oroade mig över känns så litet och meningslöst. Han är så fin vår lilla kille. Alla hans framsteg gör att jag bubblar över av glädje och stolthet. Jag är så tacksam att jag får vara hans mamma och stolt över att han är min och Andreas son.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhh va fin han är! ta hand om er =)

kram

2010-08-31 @ 19:58:45
URL: http://ellenmaja.blogspot.com
Postat av: anton

Börjar bli lite småmullig!

2010-09-02 @ 01:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0