finally!

somjag längtat efter denna dag! men ännu finns det lite kvar innan jag hurrar.. klockanb kvart över 4 idag ska jag skriva min tenta och jag hoppas så att det ska gå bra! Det bara måste göra det nu.

Uach och fy så jag har mått på sista tiden. Huvudet dunkar konstant och motavationen till att göra något är som bortblåst. Jag orkar ingenting. Vädret ute är hemskt, solen är borta och allt känns grått och trisst! Jag börjar få panik efter att enkelt kunan dra på sig skor och ge sig iväg på en promenad i skogen! Jag ÄLSKAR skogen. Där kan jag bara vara och tänka på allt som jag vill. Jag somnar innan 21, 22 varje kväll. Jag orkar helt enkelt inte hålla mig uppe. En verkligt ond cirkel är jag inne i så när dagen är över ska jag ha en underbar helg vad den är erbjuder och sen ska jag börja nästa veckan på topp. Nästa delkurs är Buppsats så det känns inte lika farlig eftersom det inte är lika mycket att läsa och ingen tenta så kanske kan jag komma ifatt mig gamla, glada, positiva jag! I have to.

så önska mig lycka till på den tenta jag borde pluggat lite mer till.... Det är äntligen fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0