ge mig fredag!

Jag vill ha fredag nu nu nu! Har en helvetisk vecka framför mig som varje dag innebär nya utmaningar! Sitter just nu och pluggar men har tagit en liten paus för att göra ingenting i princip! Jag vill ut och gå men det är kallt och jag har ingen att gå med och motivationen att ge sig ut själv är lika med noll! Så jag blir nog inne idag med pluggandet. Idag hade jag ett seminarium i grupp och det gick bra så nu är det bara 2 stycken till den här veckan varav ett ensamt och sen är det den hemska lååånga tentan på fredag klockan kvart över 4! Hur man kan lägga en tenta så sent? Skandal faktiskt måste jag säga. Det innebär alltså att jag kommer vara hemma 22 på fredag kväll..

Jag ser fram emot helgen också! Har en rad alternativ men helst av allt vill jag åka till min syster i stockholm! Något som jag nästan spikat då det slog mig att pappa fyller på lördag. Så får se hur han tänker fira sin födelsedag om jag kanske kan åka upp senare i så fall.

Känner mig också ganska stor och klumpig just precis nu och magen kurrar konstant. Även om jag såå längtar efter den lilla där inne hatar jag känslan av att vara orörlig och inte ha full kontroll på min egen kropp och inte kunna lita på att det håller fullt ut. Fast jag vet att det är värt det och att jag gärna står ut med det. Jag accepterar att det är så och jag njuter av det MEN det betyder inte att jag inte saknar att bara vara mig själv och orka och ha lust till allting annat. Det är det värsta att vilja men att inte orka! :( Men jag längtar så efter dig mitt lilla hjärta och jag önskar så att tiden går fort och att vi snart får lukta på och ta hand om dig!

Ne he idag är det fettisdagen men Andres jobbar halva natten idag på gund av ombyggand så jag ska nog ta och göra mig lite fruktsallad med grädde och vänta på semlan tills imorn! Den som väntar på något gott väntar väl alltid för länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0