halvvägs!

halva veckan har gått! SKÖNT! det betyder att två viktiga saker är avverkade och att två saker återstår, de viktigaste såklart...Imorgon har jag min egen redovisning som jag så gärna vill klara bra men det är så svårt så får se hur det går med den saken... Och på fredag har jag den läskiga tentan som väntar. Förhoppningsvos kan jag åka bil då! Det skulle vara så skönt med tanke på att det håller på till 20:15 på kvällen. Att det får vara så sent.. Skumt.

Det är med andra ord bara två dagar kvar till helg! Aldrig har jag längtat så mycket efter dessa lediga dagar. Vet ju ännu inte vad som ska ske. Pappa fyller och jag vill åka till min syster så får se hur det går med det. Ska pappa vara hemma så ska vi ju fira honom och då blir det ju inget åkande till sthlm. Hur som helst hoppas jag på att jag snart får åka dit, det skulle verkligen vara roligt. Skönt att åka bort en liten stund och roligt att vara med min syster!

Nu ska jag träna igenom min redovisning en gång till, hoppa in i duschen och sen träna igen. Men efter det ska jag krypa ner i sängen och vänta på Andreas som kommer hem från träninen långt efter 9.. Men då ska vi äta semlor! MUMS! Fick ju ingen igår eftersom han jobbade då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0