hjärtklappning

Sitter här med papper både högt och lågt och kan verkligen inte förstå hur jag ska klara statistikdelen på denna kurs! Det är apsvårt och jag får hjärtklappning och lite ångest över hur svårt det faktiskt är! Hu!  Ska åka in med 7 tåget imorgon till skolan för att plugga med en klasskompis. Kankse blir det lättare då. Men det innebär att morgondagen blir en tuff dag. Åka 7 och hemma strax innan halv 9 och med tanke på hur tågen går i det här vädret känns det inte särskilt lockande...

Snart ska jag ialla fall traska ut i snöovädret och styra nosen mot kusin vitamin! Där ska det bjudas på korvstroganoff, något som jag verkligen ääälskar! Mums! JA och efter mitt besök där blir dt nog hem och plugga lite. Eller massor.. tills Andreas kommer hem och det är dags att sova... Det känns i alla fall som veckan kommer gå fort! Har så mycket att göra och helgen längtar jag efter extra mycket redan idag!

Nehe nu blir det lite maskara i mitt trötta ansikte och sen ut så jag piggnar till!

Kommentarer
Postat av: Maja: STYLE & LIFE by LEIA

Usch då....låter inte som det allra roligaste skolarbetet;)



Med tanke på bloggnamnet.....kommer du från Morgongåva????



Kramar

2010-02-09 @ 13:03:13
URL: http://styleandlifebyleia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0