och så iväg!

Jag har varit riktigt duktig med pluggandet idag och har till och med hunnit med att slappa lite. Nu sak jag strax pka iväg, ska bara lägga på lite mer rouge som min älskade sambo pussat bort. Helt okej kan jag faktiskt tycka ;) Han är förlåten, så länge det inte gäller håret så.... eller?

Just nu längtar jag sååå efter sommarens värmande strålar, ett glas vin i handen och skvaller i massor. Sandaler och varma kvällar. Släppa allt och bara vara. Flyta med spontaniteten och fly verkligehten om så bara för en kväll. Ibland är det jobbigt att vara vuxen med ansvar och krav. Men det är härligt också att själv kunna styra över sitt liv och bestämma att här och nu släpper jag taget kastar mig ut och bara är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0