snöstorm och underbar lördag!

Det är en underbar lördag utanför mitt fönster trots att solen lyser med sin frånvaro! Det finns inget att plugga eftersom jag är mellan två delkurser. Jag är alltså ångest fri från allt som borde göras. Det känns som om jag fått tillbaka en del av mitt liv. Det senaste veckorna har tiden till annat än pendlig och plugg varit knapp men nu så är jag på banan igen. Nästa delkurs blir inte så mycket plugg hemma utan det blir i skolan det sker.

Tentan igår gick bättre än förväntat och jag tror med signifikansnivån 0,05 att det är säkert! Så en liten felmarginal har jag allt för man vet aldrig vad det är som lärarna vill ha. Men jag håller mina tummar för allt som jag har.

Nog om plugg! Idag är det som sagt helt ledig lördag och jag ska ÄNTLIGEN åka till min syster! Det ska blir så roligt! Skönt att åka bort om så bara för en dag och jag ju aldrig varit hos fröken sen hon flyttade så det blir extra spännande! Först ska vi besöka naturhistoriska och sen blir det cosmonova! Som jag har tjatat på Andreas att vi ska dit men det verkar ju inte bli av så nu passar jag på!

Ne he nu ska jag gå och pussa lite på min älskling som sover så gott men jag får ju längta efter honom tills imorgon... SÅ det får han allt stå ut med sen blir det frukost! Gott..fast jaghar ju ingen direkt helg frukost hemma :( man kan tydligen inte få allt ;)

Nu säger jag hej så länge och önskar er alla en underbart snöig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0