tröttare än tröttast!

Jag gör inget annat än äter och sover. Shit! Får lite panik när klockan är 20 i ett och man vaknar av ett sms. I och för sig var jag upp tidigt i morse but still! Jag är så trött att jag inte ens skulle kunna gå tutanför dörren utan at somna i hissen. Fick mig ialla fall en prommis med Hanna och det var så väl behövligt och skönt!

Nu har jag precis ätit lite sen lunch eftersom jag åt frukost två ggr i morse... Är det meningen att man ska äta för 4 när man är gravid... Visserligen är man lite mer hungrig men jag menar någon måtta får det väl ändå vara.

Jag har listat ut att det är Lina jag jobbar med idag :) Så jag har köpt lördagsgodis till oss! Väldas gott!

ja just ja, min pappa ringede mig när vi var ute och gick och började berätta om en tvättmaskin han stod och kollade på på Expert. Ja sa han sen.. Hm, tänker jag nj det har vi nog inte råd med sa jag trots att finurliga finesser. Ne he säger han då men jag köper den till er om du tror att det är något att ha.. Eh JA tack väldigt väldigt gärna! Efter 10 min ringer han igen.. det blev inte den för det fanns en annan som bara var 300 dyrare men mcyket mycket bättre... Den hade ett baby program och ett snabb programm och displayen var så mycket lättare. Så den blev det. Är det okej? Eh JA. Den första hade nog dugit gott och väl. Herre gud så snällt! Jag blev jätte jätte glad måste jag säga! Så nu har vi ett skötbord också! Perfekt!

Tid att bättra på sminket och byta till jobbkläder. Pappa kommer strax och hämtar upp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0