Tusen saker på gång

Det är verkligen mycket att hålla reda på just nu. Hinner knappt av vardagen med dess normala sysslor. Stressen ligger som ett lock över allt och jag önskar så att jag befann mig en vecka frami tiden sådär kvart över 8 på kvällen så tentan är gjort. Tills dess har jag 2 seminarier att klara av, ett i grupp och en redivisning själv, en hel rad tid åt grupparbete och en massa plugg. Jag ska också hinna jobba några timmar däremellan och förhoppningsvis få till lite egentid...Någon promenad i solen skulle ju inte skada.

Har hänt en hel rad roliga saker också på sistonde, förra helgen var jag, Andreas, Hanna och Rikard i stockholm och såg kvarteret skatan, vi sov på hotell på åt ute. Det var riktigt riktigt roligt! I måndags var vi och såg avatar i 3D och fick på ikea i Kungens kurva. Jag har ävenhunni tmed att vara magsjuk, konstant huvudvärk i 5 dagar och suttit på försenade tåg ett antal hundra timmar.

Just nu sitter jag med min egna redivisning, det går trögt men ska vara klart till 4 i eftermiddag har jag bestämt för då kommer Andreas hem med semlor och sedan ska jag göra mig klar för äventyr hos "stora" Sara ikväll, det ska verkligen bli roligt! Var så länge sen jag såg alla.

Ne he bäst jag sätter lite fart så att jag verkligen kan vara ledig ikväll med gott samvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0