vilken kick!

Igår fick jag se vår bebis för andra gången! Det var så underbart och vilken ego kick. Att veta att den lilla underbara människan är gjord av oss. Vi måste vara världens bästa som kan skapa en så fin bebis! Dagen igår var mycket. Shoppade en del och två små saker till bebisen! Fikade med Madde och hade en mys kväll med bara mig själv. Fick dock väldigt ont i huvudet fram emot kvällningen så jag somnade efter 8 någon gång. Gick upp och hämtade min älskade och somnade snabbt om igen. Vilken härligt sällskap jag måste vara som bara sover och sover.. Men jag är ju gravid. Det måste man ju komma undan med!

Idag är det jobb igen... Jag sitter här och försöker lista ut med vem jag ska jobba? Helt vilse nu när jag jobbar kväll dag. Då blir det så många att hålla reda på. Men kankse att det kan vara Lina ikväll och Sara imorn? hm... jag väntar med spänning!

Ne he vad ska jag nu hitta på? Jag ska nog kanske klä på mig något och ta en prommis....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0