bortskämd!

Har inte haft en såndan toppen dag idag! Förskyld som attan och illamående! Blä! Enda gången jag kände mig lite iform var när jag tog en promenad med Hanna, kankse var det den friska luften som spelade in men sällskapet hjälpte nog också till. Så idag har jag inte fått många knop gjorda, tur att jag var effektiv i morse så både pluggning och städning hanns med.

När Andreas kom hem kom han med både semla, någon kosntig kaka och kinde Buneno till mig. Tydligen ska man bli bortskämd när man är sjuk sa han... Så synd att jag inte är det så ofta då... Fast å andra sidan, tänk så tjock jag blivit då...

Ja dagen har inte bjudit på så mycket alltså men mina tankar är städigt snurrande. Det är nyfikna och förväntasfulla tankar jag har! De planerar och har sig. Ganska mysigt måste jag säga att de kan fixa och ordna saker så att allt faller på plats där inne i hjärnan!

Ne he nu väntar soppan på mig i köket! Köttfärssoppa med hårdmacka och ost! Mmmm gott en kall vinterdag!

Kommentarer
Postat av: Vivianne

Krya på dig!

2010-01-12 @ 20:20:31
URL: http://viviannesvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0