Chili con carne...

.. och vitt bröd blir dagens lunch. Står och puttrar på spisen för att bli sådär perfekt gott! Ja det är så långt våra planer sträcker sig. Vi har försökt med en massa saker att göra, åka till Heron city och gå på 3D bio, se eskilstuna revyn och en rad andra saker. Men inget har gått, både bion och revyn var fullbokade. Och de andra sakerna var inget som lockade utan mer av tidfördrivslaget och min brillianta idé om lördagsgodisshopping avslogs hårt med anledning om att vi minsann redan varit ute och åkt idag... Ja ha så inte ens det fick jag :(

Ikväll blir det ialla fall en lugn kväll, det är allt jag orkar med efter nattens lilla sömn. Vi var hos Hålan och Ullis igår och det var väldigt väldigt trevligt och roligt! Hemmagjorda minisaffranssemlor var toppen gott och pizzan och tillbehören lika så! Sällskaptr var underhållande och spelet som kom fram var intressant och lärorikt så inte förrän vid 2 inatt kom vi isäng och jag vaknade redan 8....

nej nu kurrar verkligen magen så nu tror jag nog maten är klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0