hjärtklappning och panik

Jag som tyckte att jag hade allt under kontroll. Men liv och död är inget man kontrollerar och det kan när som helt sätta ordningen ur spel. Jag får verkligen panik på den här okontrollerande livet jag just nu lever. Jag kan inte styra tågenså att de kommer i tid vilket resulterar i att jag blir sen till skolan och missar en massa viktiga saker. Saker jag måste ta igen fortast möjligt men som tar en evighet på grund av den uteblivna sömnen och att mina tankar är på annat håll.

Idg struntade jag i att åka till skolan. Jag orkade helt enkelt inte med att stressa upp, springa iväg till tåget för att sedan få stå och vänta på en buss på grund av det instälda tåget. Sedan komma försent och efter lektionen få vänta 2 timmar på ännu ett försenat tåg. Nej jag vill ha lite lugnt, vill att min helg ska bli så bra den kan med allt annat än vad veckan bjudit på.

Försökt att plugga lite nu på förmiddagen men det går inget vidare och hjärtklappningen stiger i takt med att paniken kommer över att jag inte får in något i min hjärna. Så, jag skippar det här idag. Skolan får gå som den går just nu. Det finns tid att ta igen det sen, senare. Men det är lätt att säga och skriva men det är inte det som jag känner. Allt ska vara i ordning för att jag ska kunna slappna av och hjärtat ska slå normal MEN inte idag. Så jag ska sminka mig och gå ner på stan där kanske ett par skor kan få mina tankar åt annat håll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0