Något roligt!

Idag har jag faktiskt shoppat lite! Hittade en jenaskjol eller hittade och hittade jag har spanat in den länge. Köpt en klänning, 2 bh:ar och även ett par skor som min underbara älsklade betalade halva på. Jag har såååå länge suktat efter dessa skor men har hela tiden tyckt att priset är för högt. Och det är om sanningen ska fram inte ett par skor jag behöver, mer ett par som jag verkligen vill ha någon gång ibland och struta runt i och känna mig vacker. Ja idag var jag egentligen på jakt efter ett par skor, det var därför jag åkte iväg. Men inga skor fångade mitt intresse och på skoj prövade jag dessa sor för hudrade gången och då sa Andreas åt mig att jag skulle köpa dem. Men som sagt jag är realist och så mycket pengar för ett par skor jag kankse kommer ha någon gång är inte vettigt. Men Andreas vet hur mycket jag formligen älskar skor så han erbjöd sig att betala hälften..... Så snällt och antagligen ville han se ett leende på mina läppar efter all gråt.

Nu sitter jag här och väntar på att den lilla vattenmannen ska bada klart. Sedan ska jag fixa mig lite för att åka till Håkan Och Ullis på födelsedagspizza!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0