trots allt

Trots att det var min jobb helg har jag haft en fantastisk helg! Jag började fredagen med en down town med sötaste Hanna och löste in min födelsedagspresent som bestod av kina, godis och bio! Verkligen en bra present! Riktigt mysigt var det och filmen vi såg var i vår smak. Brevidmig satt det dock ett par som inte riktigt kunde uppföra sig som de vuxna människor de var och de såg nog inte mer än halva filmen.

Lördagen var lugn och skön till jobbet började halv 4 men innan dess hann vi med en sovmorgon ocg massa prat och skratt innan och klädde oss och åt lunch på Grappa! Underbart att bara få vara lite spontana och flummiga sådär. För mycket slum blev det då jag satt gömd bakom en pelare och kunde msykika på den absolut stelaste tanten och det stelaste paret jag någonsin sett... Hahah det var roligt, maten var god och efter det var jag laddad för att spendera kvällen på jobbet. Vi hann till och med vila i sängen en timme innan jag var tvungen att gå.

Ja och så blev det ju söndag igen. Jobb först och sen en "viktig" träff med Hanna. Som fick sätlla upp på intervju till mitt skolarbete. Och när hon lämnade mig satte jag mig vid datan för att skriva rent och där har jag suttit till nu med ett avbrott för lite mat. Men nu är det klart och jag tänker hämta en glass i frysen och sätta mig i Tv soffan och kolla Köping!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0