Verkligheten

Plötsligt känns verkligheten så mycket mer underbar än att spendera timmar framför datan och läsa om andras liv, sitta och skicka meddelande till människor istället för att faktiskt prata med de. Det är konstigt hur man sätter saker i perspektiv när man en dag står inför nya utmaningar. Det som händer utanför media inom mina fyra väggar dit ingen har tillgång utan tillåtelse är så mycket mer spännande och underbart än det som händer i alla såpoperor, dels för att det just är spännande och häftigt men också för att det är verkligt. När mina naglar går av får jag snällt vänta på att nya växer ut, jag måste själv finna motivation att göra något vettigt av mitt liv, det är jag som fattar besluten om min egen framtid och det är jag som själv bestämmer hur jag ska må. Jag mår toppen! Jag går ett väldigt spännande liv till mötes och jag har vackra naglar, ja förutom den som gick av i helgen. Men jag överlever. Jag är lycklig och för en gång skull har jag helt och hållet själv bestämt innehållet på min verklighet och den passar mig utmärkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0