Vilken helg

Vad lång den här helgen har känts. Kankse beror på det på att Andreas var hemma sjuk både ons, tors och fre... Och vilken helg det varit sedan. Har hunnit med en massa saker. Både 50 års kalas, en fight på hemmaplan. em dipp i självförtroendet, sjuklighet, god mat och massa skratt och kärlek. Ja jisses jag blir alldeles trött bara jag tänkte på allt som skedde. Vet inte riktigt vad det var men helt plötsligt var självförtroendet borta och maten var inte ens att tänka på. Allt blev fel, jag blev känlig och Andreas dum... Ja, helt jävla sjukt fel helt enkelt. Men som tur är så har jag världens bästa pojkvän som både kan be om ursäkt och lyssna på mig vad jag har att säga. Idag känns det bättrs om än inte helt hundra. Men jag vet ju själv var det största felet ligger så bara jag blir kvitt denna förskylning så ska det nog bli bra.

En väldigt bra måndag har jag ialla fall så här långt! Har hunnit plugga, städa och fått en spännande besked. Men jag vågar inte hoppas för mycket utan den närmaste framtiden får visa vart det bär. Jag håller ialla fall alla mina tummar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0