gillar det inte

åh, vad jag avskyr den känslan som jag har just nu! känslan av rastlöshet men med en kropp som inte orkar någonting.  Jag skulle mer än gärna vilja sova tills Andreas kommer hem men jag kan inte. Får ingen ro. Skulle kanske ta mig en promenad men det gör så ont i ryggen just nu att det helt enkelt inte går. Borde hämta skötväskan också men då måste jag ju ta mig dit också. Usch jag gillar inte att vara såhär klagoaktig men just idag känns det inte som den bästa i mitt gravida liv. Igår hade jag så ont i ryggen att jag på riktigt trode jag skulle föda. Aldrig har jag haft så ont så plötsligt och magen var stenhård och det gjorde ont som vid mens. Men ingen bebis kom och tur var nog det. VI har ju inga saker här hos Kicki till den lilla. Idag känns dock det bättre i kroppen men denna obeskrivliga trötthet gör mig tokig.

Andreas slutar ialla fall 2 och det vore ju skoj om jag gjort något tills dess. Jag kan ju ialla fall skryta med att jag bakat en rabarberpaj, alltid något mätbart ialla fall. Om nu det är så viktigt.

Om 3 veckor mina kära läsare har vi redan flyttat in i vårt hus, fått vår lägenhet städad och precis besiktigad också! Vi ska skriva på de sista papperna den 26 eller 27, mpndag eller tisdag alltså! Det gör mig ialla fall glad och jag vill flytta nu, nu, nu! På en endaste gång.

Nu sparkade min bebis mig precis och så har stackaren hicka! Det får ialla fall mitt humör att skjuta i höjden och jag blir alldeles varm i hjärtat. Underbara lilla bebis! Vi längtar så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0