glass i STORA lass

Hur mycket glass kan jag som gravid egentligen äta utan att det gåt till överdrift.. En glass om dagen? 2? 5? 7? Alltså jag skojar inte men om jag fick så skulle jag lätt kunna byta ut alla dagens mål mot alla möjliga former av glass. Försöker dock hålla det inom lämpliga gränser men det är svårt och kräver stort engagemang från min sida. Tänk att starta dagen med en Mc flurry, fortsätta med en glass med strössel till lunch, på eftermiddagen i solen runt 3 en kall härlig isglass och så avslutar man dagen kankse men någon nybakad paj och vanlijsås. Mmm då skulle jag vara riktigt nöjd, frågan är ju hur nöjd min kära kropp skulle vara.... Så jag håller mig till några galssar om dagen. Och det som just slank ner i min mage var SIA glassen men kola i. Mums! Svalkande och gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0