så lite tid kvar

idag är det 2 veckor och 1 dag kvar tills vi frå flytta in i huset. Vart har all tid tagit vägen? Det som kändes som en evighet har helt plötsligt passerat.... Och dessa 2 veckor kommer gå väldigt fort. Jag känner det på mig! Underbara framtid, snart är vi där.

Veckan hemma hos Kicki och Peter formligen bara försvann och jag kan inte fatta att det idag är 1 vecka sen vi flyttade dig. Och nu är vi i Ärla igen men ack så tacksamt det har varit med lite egen tid. Mest bara för att se att vi faktiskt kan umgås bara vi. Det är inte något som tappats boet eller försvunnit på vägen!

När Kicki och Peter kom hem idag hade de med sig en massa fina saker till bebisen :) Väldigt bortskämd blir den lilla. Det är så roligt att vår lilla bebis skänker så mycket glädje och längtan. Och varje gång någon har köpt eller ger oss något till vår lilla krabat blir jag alldeles tårögd. Vilka fina hjärtan människor har. De vill att vi ska ha det bra och de vill framför allt att vårt lilla hjärta ska ha det bra! Det värmer otroligt och ibland känner jag mig lite kass på att visa all tacksamhet som jag känner men jag är lite rädd att jag ska börja gråta då. Tänk att vi ska bli en familj, Andreas, Jag ooch vår ofödda bebis! Med ett hus och snart en volvo. Större bil blev vi visst med i torsdags :)

Jag tror att miraklet i min mage tittar ut 10 augusti. Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Gissa datum: Jag tror på den 13 Augusti =)

2010-07-12 @ 10:29:32
URL: http://lillfia.blogspot.com
Postat av: Lina Johansson

Jag tror på 9:e, samma dag som Liam =) vore kul! puss o kram

2010-07-12 @ 12:38:17
URL: http://finalinapina.blogspot.com
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-13 @ 01:05:59
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: karolin

ja, båda kan ju ha rätt. Det är så spännande nu! Kan ju komma när som helst eftersom idag är sista dagen på vecka 37

2010-07-13 @ 10:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0