vad göra?

det är så varmt så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Vill gärna bada, men vill någon följa med mig? Svettas som bara den och är glad att jag faktiskt kunde sova ordentligt inatt. Det behövdes verkligen!

om 2 veckor har jag vaknar upp för första gången i vårt hus! Kan inte förstå att det är så lite tid kvar. Tänk att det går så fort ändå! Så lång tid känns som som ingenting och dessa två veckor känns som en evighet. Vad ska man göra för att tiden ska gå? Någon dag ska vi åka till IKEA och en annan dag ska vi till lägenheten och verkligen kolla så allt är packat! Det är ialla fall 2 av nästa veckas kvällar som går förbi. SKÖNT!

Nu blir det en kall dusch och sen är jag redo att ta tag i dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0