Det gör ont!

Idag är en riktig klagodag känner jag! Fy orkar knappt ta mig ur sängen på min värkande ben. Så här ömma och onda har de aldrig varit. Händerna är svullna och även det gör ont. Måste få av mig förlovningsringen också. Den sitter alldeles för hårt. Under hela min graviditet har jag mått bra men just idag känner jag mig inte alls på topp. Skulle vilja bädda ner mig och sova ända tills Andreas kommer hem. Men så är jag på jobbet. Hoppas verkligen att det blir bättre. För det är så roligt att jobba nu. Mycket folk och jag känner mig full av energi även om kroppen inte håller med. Så nu håller vi våra tummar för att detta snart vänder och blir en toppen dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0