Full rulle

Idag har det varit en dag full av spektakel. Har besökt barnmorskan och föräldragruppen. Hann med att gå en sväng på stan, beställde present till mamma och hittade en väldigt fin sak till Lea. Däremellan klämde jag in ett besök hos Madde där även sarah fanns. Jag verkligen älskar att vara ledig och kunna planera dagarna som jag vill. IMorn ska vi till Lenita och sen väntar en mysig grillning med Novas dagis. Jag är så glad att jag kan vara med på sådana saker. Så jätte länge sen som jag var tillgänglig. Alltid är det något som kommit emellan, vad jag än velat gjort. Är det inte skola så är det jobb tidigt eller sent.

Smakade just också den nya glassen  PLOPP och den rekommenderar jag. Sia är märket och finns i förpackningar om x antal i varje! Slå till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0