Midsommars drömmar

Vilken härlig helg! Underbar och alldeles för kort som det alltid är när man njuter till max! Började helgen redan i torsdags då vi åt god mat hemma hos svärmor och spelade roliga spel. Bland annat nummerkubb och dart. Fredagen följdes av midsommar firande med våra fina vänner H & R. Vi lagade också god mat och lyckades prestera en budapest tårta! Riktigt riktigt mysigt och en skön slapp dag. Sedan blev det då lördag och den dag som började med illamående blev till slut en helt okej dag som spenderades i Jäder och alla människor där som firar in midsommar tillsammans. En mycket trevlig tradition men med något mycket sprit kanske, ialla fall för mig som bara sitter brevid och ser på.

Idag är det då söndag som jag har spenderat med Josefin och hör och häpna, mestadels inomhus.... Det var helt enkelt för varmt att sitta ute och våra ideér för att hitta på något lyste med sin frånvaro. Nu är jag dock väldigt väldigt trött! Sover inte så bra alls. Bebisen väcker mig konstant och ett flertal toalettbesök hinns med per natt vilket resulterar i en trött gravidkvinna som går runt på dagarna.


Det finns så mycket som jag skulle vilja göra denna vecka. Men det som ialla fall ska hinnas med är ett besök imorn hos Josefin och badning i poolen som följs av grillning hos H & R. Ska också försöka hinna måla klart den andra tallrikshyllan och sy lakan till bebisens säng och vagn innan det blir torsdag! På torsdag fyller mamma 50 och då åker jag och kusin vitamin till Småland för att fira henne eftersom hon befinner sig där på jobb

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott med godis. :P

2010-06-28 @ 17:51:10
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0