sommarlov!

Igår fick jag sommarlov och har klarat allt i skolan! Inget som ligger släpandes. Så oerhört skönt! Jag har ju faktiskt ett sommarlov som stärcker sig över två sommrar...Kan man säga så? Idag är det alltså min sista 4 juni utan att vara mamma. Och det ska jag fira med att ha Madde och Josefin här på fika. Det blir ju faktiskt lite av en födelsefika för Josefin som fyller idag. Grattis!

Igår var jag och såg Sex and the City 2! Super bra och så härligt att än en gång få bekanta sig med de 4 härliga damerna! En absolut sevärd film även om jag tyckte ettan var bättre. Men det var ju S.A.T.C så det får inte att bli fel.. I just love it!

Längtar som attan efter Andreas också. Fick ju knappt se honom igår. Filmen slutade ju kvart i 12 på natten och sen var det bara att hämta upp en lite överförfriskad kille hos Wall och sen åka hem. Inte många vettiga ord där och därför känner jag lite extra idag att jag vill ha honom här.

Hörrni! Det är ju sommar idag! Kan det blir bättre? Solen lyser och jag går i klänning med magen rakt ut. Min underbart fina mage. Det är härligt att varje dag känna vår bebis röra sig, ibland mindre och ibland bra mycket mer! Allt oftare bra mycket mer faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0