Spännande vändning

Dagen idag har gått fort och mycket har jag hunnit med! Tvättat, bäddat rent, städat och målat min fina tallrikshylla! Kvällen fick en oväntad vändning och jag ska nu ha Dexter här hela natten. Blir spännande att se hur det går. Hittils har vi ätit gröt och skrivkit oss trötta i en halvtimme men med lite klappande och vichande så somnade han till sut och sover nu gott. Hoppas att han sover några timmar så att han blir lite utvilad. Det är ju värre för honom som är så liten att vara vaken.

Imorn väntar jobb, det är min sista helg nu :( Kommer verkligen sakna det när jag är mammaledig. Det har varit så roligt att återigen jobba lite mer och inte bara sitta vid skolbänken.

Nu ska jag kila ner och hänga en tvätt. Och sen väntar en verkligt sen middag som är lunch också. Inte bra att slarva så. Fy på mig. Men lunchen ble vMc flurry (mmm, mjukglass) och sen har det moffats melon! I like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0