tänk...

att en liten bebis snart kommer ligga brevid mig varje natt och knöla och böka runt precis som Dexter gjorde inatt. Gud vad det är mysigt. Och så snäll han var. Första gången han sover utan mamma och pappa och han sover som en prins. Hela natten och vaknar bara för välling på morgonkvisten. En riktigt underbar unge är vad det är.

Idag har jag jobbat. Vilket gick bra! Fort gick det också. Sen vi kom hem har inte mycket hänt. Andreas har sovit ikapp nattens få sömntimmar och jag har mest läst bloggar och suktat efter godis. Tog fram min akut choklad som jag verkligen sparat länge på men nu är den slut. Perfekt så här innan middagen... eller...

NU kommer min sambo här och gnäller över mitt bloggande att han kunde blivit miljonär om han spelade på det.. Inga höga odds säger jag. Tack och adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0