Tisdag

Andra dagen på denna vecka. Och idag bjuds det på föräldraträff och eventuellt en minidejt med Josefin och hon orkar. Själv är jag lite småseg då bebisen väckte mig av hicka. Andra gången jag känner det och det är helt fantastiskt. Varje liten puff, knuff och sprak där innefrån får mitt hjärta att ta ett extra skutt. Världens gulligaste bebis ligger ju därinne och jag har förmånen att få ta del av dess utveckling och fortare än kvick kommer den till oss och vi är två som får ta del av den. Underbart. Fast jag vet att många längtar så efter det lilla livet och det känns som om vi föder detta barn till ett bra liv med bra förutsättningar.

Jag ska berätta om en dröm jag alltid haft. När jag var mindre sa jag alltid att jag vill gifta mig vid 24 och få barn vid 25. Jag ville då också bo i hus och ha en jobb. Riktigt så blev det inte. Jag vände på det lite grann. Jag får barn och hus vid 24. Jobbet är på gång bara jag blir klar i skolan och snart kanske jag också är gift? Vem vet?

Frukosten är intagen och nu väntar jag egentligen bara på att klockan ska bli 10 så jag kan ringa josefin :)

Ha en bra dag mina finaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0