Veckan går mot sitt slut

Jisses så fort tiden går! Det var ju nyss måndag och nu är det redan torsdag! Vilken härlig vecka jag haft. Bara umgåtts med mina fina vänner varje dag och idag väntar ett besök hos bästa kusinen och min söta gudson. Kanske finns där också en liten prinsessa vid namn Nova, om inte dagis kidnappat henne...

Jag känner mig så glad och full av energi nu för tiden! Jag oroar mig inte så mycket, lyssnar på min kropp och njuter av att faktiskt vara ledig. En ledighet som vara ända till imorgon :) Ha ha. Fast det är ju bara en enda dag att jobba och sen väntar en helg fylld till bredden. Det vankar student för andra gången denna sommar och nu är det Antons tur att gå ut. Så imogon ska det bakas äppelpaj och idag ska jag sntrax ut och plocka lupiner.

Igår var en händig dag. Förutom att jag myste med Sarah och Madde sydde jag fina små stjärnkuddar till bebisrummet. Vilket pill men jag är otroligt nöjd med resultatet! Wohoo! Jag hittade även i tygaffären vimplar att hänga i taket som jag faktiskt köpte mot Andreas vilja. Han fattar ändå inte det där tänkte jag och så styrde jag näsan mot kassan. Ibland får man vara sådär lite tvärtemot bara för att! Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0