vet ni?

Jag lever verkligen mitt uppe i mitt drömliv. Jag är verkligen lyckligt lottad som har det så bra. Tänk att jag har så fina människor runt om mig som jag orkar och vill engagera mig i och som inte bara tar energi utan faktiskt ger en hel massa tillbaka!

Jag lever med den människa som jag känner mig trygg med hur jag än är. Äntligen är alla hinder övermannade och jag är bara jag. Det är så härligt när den första tiden lagt sig och det går att säga precis vad som faller en in när som helst utan att först överlägga med sig själv om det borde sägas eller inte.

Vi väntar vårat första barn och har köpt ett hus som vi varje dag drömmer om. Jag har tack vare denna man fått lära mig en hel del om livet som är bra att veta och genom denna man har jag även mött den vackraste människan man kan möta. Min fina fina ängel.

Jag älskar det faktum att jag kommit till ett stadie i mitt liv då jag faktiskt själv kan välja hur jag vill tillbringa mina dagar och med vilka. Det är bara så dumt att tiden är lite kort och inte räcker till alla hela tiden. Det är faktiskt det enda som tynger mitt hjärta, att jag inte hinner visa för de som betyder så mycket att det faktiskt gör det. Det blir ofta korta möten och ibland dröjer det så många dagar emellan men det som är viktigt är att när tiden väl infinner sig är alla våra möten värda så mycket mer än de korta stunderna, de täcker för alla de dagar och timmar jag inte hinner träffas. Jag vet ju att ni, mina nära och kära, också har mycket att göra och därför blir det än svårare att få till det där. Jag drömmer faktiskt om att samla alla de som står mig nära till en stor fest där alla barn är välkomna och grillen står på. Där finns inga konstigheter utan alla bara trivs med varann. Jag önskar så att alla ni förstår att ni alltid är välkomna hem till mig, till oss. När som helst för jag beundrar och tycker om er så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0