Fredag!

Yes det är fredag och ÄNTLIGEN helg! Som jag har längtat! Det var verkligen så länge sen Andreas och jag var lediga tillsammans eller ens hade en kväll utan tidig morgon. Och denna vecka förra och förra innan dess har varit ovanligt fullspäckade med massor i skolan för mig och Andreas som jobbat både dagar,kvällar och helger! Så ikväll ska det bli underbart när han landar innanför dörren :) Vi ska inleda helgen med middag hon Kickis nya kille! Mysigt att bli bjudna på middag. Sedan tror jag vi tar en liten sovmorgon innan vi springer iväg på allt vi vill hinna med imorn. Det värsta där är att meningarna går lite isär där vad vi ska hitta på. Men det blir ialla fall lite letande efter det perfekta skåpet till hallen, allt är ju stängt när på vardagarna efter jobb så vi MÅSTE helt enkelt ta en lördag till det = slöseri med dagen... Men måste man så måste man. Sedan ska vi äta american panncaces (vad gör man inte för att vårda kärleken) och sedan massa annat skoj som är lite hemligt ;). Vid halv fem bär det av för ytterligare en middag! Så värre kan man ju har det. Och på söndag är det firande av bästaste Hanna! En alldeles alldeles UNDERBAR helg med andra ord. Och tur det för nästa vecka blir speckad igen...

Oj så långt det blev. Men det bli roligt för mig själv sen att minnas...

Den här dagen ska jag försöka plugga lite. Njuta av solen. Handla present och diska. Middagen igår med H & R var jätte god. Vi år fodue(kan vara felstavat) men kyckling, fläskfilé och oxfilé och till min stora förtjusning var det gott med tanke på att jag inte gillar friterat kött! Så jag blev både mätt och nöjd! Det var lite som halv åtta hos oss :) och jag skulle nog ge oss en stark 7 med tanke på att det inte var förätt och inte någor efterrätt och med några små missöden i köket. Men allt som allt lyckades vi bra och ingen olja började brinna även om det var lite läskigt i början. Men jag tänker att den spänningen kanske gav våra gäster lite underhållning så vi plockade något + efter de minusen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0