Glad

Känner mig glad idag! det har hänt så mycket roligt de sista dagarna så man kan inte annat än le lite extra trots att solen lyser med sin frånvaro. Kom nyss in från en promenad och ska strax åka och jobba. Igår gick det fantastiskt bra att jobba och så mycket folk som det var igår var det inte ens förra sommaren. Väldigt väldigt roligt var det och . inga sura kunder. Känner dock idag att det kommet bli tungt att jobba. Jobbar sent och är trött nu redan och imorn måste jag gå upp långt innan sex för att hinna till skolan och den nya kursstarten.

Andra roliga saker som hänt är att vi igår var ute och åt, Håkan, Ullis, pappa, Andreas och jag. Roligt, trevligt och skönt. Dock var maten skit så jag rekomenderar INGEN att besöka HÅPES. Den nya restaurangen istället för Centro. Aldrig mer går jag dit. Fy, det gick inte ens att äta upp. Blä!

I fredags fick jag blommor och ett mycket fint kort med många vackra rader. De fick jag av min vapendragare i min B-uppsats, Helena, som tack för ett gott samarbete och det hon skrivit i kortet  värmde mitt hjärta väldigt.

Samma dag var jag hos min kusin och fick mysa lite med min underbara gudson. Så söt. Och så fick jag en babysitter. Jag blir så glad och rörd när folk är så rara och ger bort och lånar ut saker. Och Kathrin har redan gett mig så mycket saker. Tack snälla!

Ne he nu ska jag byta om och göra mig klar för avfärd mot jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0