jag låtsas

som om ingenting har hänt! Det har inte vräkt ner snö utanför mitt fönster och den gräsmatta som jag nyss fick en glimt av har inte återigen blivit täckt av vit puder...

Det jag däremot är väldigt medveten om just i denna stund är hur min bebis rör sig där inne i värmen. Jag är också väldigt närvarande i nuet idag. Verkligen känner efter hur jag tänker tycker och känner. Och jag tänker väldigt mycket på hur mycker jag tycker om att leva och samtidigt känner jag mig sjukt sugen på alla möjliga saker. Det som står högst på listan denna söndag är American pizza! Mmm så det får det bli till lunch sen. Andreas ska se klart andra filmen av Stieg Larsson bara. Så ikväll blir det den tredje, den är den enda jag inte sett...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0