kväller

så kom kvällen igen. Har hunnit med en hel rad saker men det mest krävnade och roligaste var att jag köpte tyg och sydde kuddar till vardagsrummet! Jag är nöjd. Riktigt stolt övet att jag gjort det helt själv. Några skavaner här och där rör mig inte i ryggen. De dugen fin fint till mig och Andreas.

Nu är min älskade och tränar. Själv har jag lagat paj och sitter nu och kollar på dating in the dark. Lite roligt faktiskt MEN som med alla daiting program är jag lite emot att man låte hela sverige vara med och se. En dating ska ju ske bortom kameror och där man kan vara sig själv. Har lite svårt att se att man kan slappna av med kameor runt och verkligen slappna av. EN dejt kan ju vara nog så jobbig utan publik.... Ja ja.. Rolig TV är det ialla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0