Länge sen

det var sen jag skrev flera gånger om dagen. Men jag har märkt att det finns människor som gottar sig i det jag skriver och det gör mig illa till mods och jag blir mer försiktig med vad jag skriver och hur det kan tolkas. Men samtidigt blir jag arg på att jag tar åt mig. Jag måste ju få skriva det jag vill eftersom det många gånger är min enda väg till att få utlopp för allt som jag känner, tycker och tänker. Jag är inge bra på att berätta hur jag verkligen mår eller visa hur det faktiskt känns. Då är skrivader en bra ventil. Så jag får se hur jag ska göra. Det är ju roligt att människor läser det jag skriver och att det kanske får någon att känna igen sig men det är inte roligt när något gottar sig i det. Fast å andra sidan säger det ju mer om dem än om mig...

Idag är det torsdag. Och imorn väntar en jobbig dag i skolan. Vi ska få vår B-uppsats granskad. Kämpigt när man lagt ner sin själ i det. Men det ska nog bli bra. På måndag väntar ialla fall en ny kurs! Spännande.

Det går bra att bo i Ärla och idag har jag tagit en riktigt skön promenad med Ullis och i eftermiddag ska jag nog ta mig till träningen och Muskel-step. Får se hur det går... Men  innan dess måste jag öva lite till imorn och vila lite. Jag blir toktrött mitt på dagen och vädret gör det inte direkt lättare att hålla sig vaken.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Strunta i dem som gottar sig.Som sagt, säger mer om dem än dig. Skriv vad DU vill, och ofta för nu när du bor på andra sidan stan (jorden)saknar jag dig så. Kram!!!

2010-03-25 @ 14:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0